Thursday, April 7, 2016

Predikopodden tackar för sig!

Ett år har gått.
För ett år sedan hade jag lovat mig själv att åtminstone göra två poddavsnitt för att se om detta kunde vara något. Det blev 43 avsnitt. Uppskattningsvis 200 timmar av min fritid. Och så roligt jag har haft!
Men nu är det dags för Predikopodden att tacka för sig. Det finns inte drivkraft i mig för ytterligare 200 timmar. Och när man inte längre orkar göra något så bra som man borde, då är det dags att lägga ner. Men andra projekt existerar på idéstadiet, så det här blir kanske inte det sista ni hör.
Tack alla som har varit med och poddat med mig! Ni har så generöst delat med er av kunskap, erfarenhet och personlig reflektion!
Och stort tack alla ni som har lyssnat och uppmuntrat mig längs vägen. Utan er hade det aldrig blivit 43 avsnitt! Och det har varit väldigt roligt att få feedback längs vägen.

Det jag framförallt tar med mig från det här äventyret är en erfarenhet av vad samtal kan betyda! Jag hoppas att ni andra också fått del av den erfarenheten!

Allt gott!

Clara Nystrand



No comments:

Post a Comment